Курс

E-commerce

Маркетинг

(0 Гласували)
Как да намалим изоставените колички в онлайн магазина ни
02:03:41
149,00 лв.

Описание на съдържанието

Средно 70% от добавените в пазарската кошница артикули в онлайн магазините не завършват с покупка. Така се губят огромна част от възможните продажби.

 

В настоящето обучение ще научите как да оптимизирате максимално различните етапи, през които минават потребителите на сайта ви за да направят успешно покупка. Ще разберете как да върнете обратно тези от посетителите, които все пак са добавили продукт в количката си, но напуснат сайта ви.

 

Ще получите ценни съвети за настройването на стандартен и динамичен ремаркетинг за изоставена количка и как да изпращате автоматичен имейл, който връща 60% от напусналите сайта ви с продукти в кошницата. 

1 Курс

От същия автор

За автора

Юлиян Величков

Юлиян Величков има над 7 години опит в сферата на дигиталния маркетинг, рекламата и PR. През това време натрупва практика в множество проекти, които е разработвал за български и чуждестранни компании. Работил е с малки и големи онлайн магазини, компании от сферата на туризма, адвокатски услуги, фармация и други. През 2017 г. започва да развива собствен бранд за дигитален маркетинг - digitalpanda.bg

Коментари

...
Остави коментар
Моля, влезте в профила си, за да оставите коментар!